שאלות ותשובות

כדי להקל עליך, ערכנו רשימה של שאלות נפוצות עם תשובות.

השאלות מסודרות לנוחיותך לפי נושאים.


איך קונים בחנות המקוונת Harmony Interior Design ?

הנחיות לקניה בחנות המקוונת Harmony Interior Design.
חפשו את הפריטים שבהם אתם מעוניינים, באמצעות גלישה בקטגוריות השונות או באמצעות מנוע החיפוש של האתר.

1. בכל עמוד פריט מופיע כפתור הזמנה שלחיצה עליו תוסיף את הפריט המבוקש לסל הקניות שלכם.
2. אחרי הוספת הפריט לסל הקניות, באפשרותכם לסיים את הקנייה או להמשיך לגלוש באתר ולהוסיף לסל פריטים נוספים.
3. כדי לסיים את הרכישה, בחרו במספר התשלומים הרצוי, אופן המשלוח ואופן התשלום הרצוי, לחצו על כפתור השלם פעולה בסל הקניות.

כעת תועברו למסך שבו תתבקשו להזין את שם המשתמש והסיסמה שלכם באתר.
אם נרשמתם כבר בעבר - הזינו את שם המשתמש והסיסמה שהזנתם כאשר נרשמתם לאתר.

 

מהו סל הקניות?

אתר המכירות Harmony Interior Design הינו קניון וירטואלי המאפשר לך לרכוש מוצרים מהמותגים המובילים.
לאחר לחיצה על כפתור "להזמנה" של מוצר מסוים, ייפתח עבורך דף סל הקניות, בו תצטרך להזין את סוג המשלוח, מס' התשלומים, במידה ותרצה להזמין מספר מוצרים, תוכל לבחור כל מוצר נוסף וללחוץ על כפתור "לקניה" של המוצר הנוסף, שיכנס ישירות לסל הקניות שלך.
כתוצאה תוכל להכניס מספר מוצרים בהזמנה אחת. לאחר לחץ על "השלם פעולה" והכנס לדף פרטי אמצעי התשלום.
אם זוהי הרכישה הראשונה שלכם באתר וטרם נרשמתם בו, לחצו כעת על כפתור "הרשמה למועדון לקוחות" (מיד לאחר ההרשמה, המערכת תחזיר אתכם לסיום תהליך הרכישה)

 כעת הגעתם לעמוד הקופה. כל שעליכם לעשות כעת הוא להזין את פרטי התשלום (טלפוני או אשראי) - סוג כרטיס האשראי, מספרו ותוקפו. כדאי לוודא שפרטי ההזמנה (שמות הפריטים, כמויות וסוג המשלוח) אכן נכונים, שימו לב: במידה ויש לכם הערות מיוחדות לגבי ההזמנה והמשלוח - אנא כתבו אותן במקום מיועד לכך בעמוד.
 כדי לסיים את תהליך הרכישה, לחצו על הכפתור "המשך" שבתחתית העמוד. לאחר מכן תועבר לעמוד אישור ביצוע הרכישה, וכן מספר ההזמנה שזה עתה ביצעתם. במידה ולא התקבלה מספר הזמנה, אנא פנו אלינו בדוא"ל: sales@harmony.co.il 

מדוע כדאי לי להיות חבר מועדוןלקוחות?

ההרשמה למועדון אינה כרוכה בתשלום, היא מאוד פשוטה ואינה אורכת יותר מכמה שניות.
לקוחות החברים במועדון נהנים ממחירים מיוחדים.
חבר מועדון יקבל דיוור ישיר לדואר האלקטרוני על עידכונים שוטפים ומבצעים משתלמים המיוחדים לאתר.
כמו כן, בחודש היום ההולדת אנחנו שולחים גלוית יומולדת המעניקה 15% הנחה על קנייה בחנות בכל אחת מהמחלקות.
אנו מתחייבים שלא להעביר כתובתך לאף גורם.


האם המחירים באתר כולליםמע"מ?

כן, כל המחירים כוללים מע"מ אלא אם צוין מפורשות אחרת.

 

באיזה כרטיסי אשראי ניתן לבצע אתהתשלום?

ניתן לבצע את התשלום באמצעות ויזה, ישרכארט, מאסטר כארד, אמריקן אקספרס, דיינרס ,לאומי כארד וPAY PAL

 

כיצד יחויב כרטיס האשראי שלי?

רק לאחר קבלת אישור סופי מחברת האשראי - יחויב כרטיסך עפ"י הסכום הנקוב בהזמנה ועפ"י התשלומים שנבחרו על ידך בעת ביצוע ההזמנה.
התשלומים בהזמנה הינם ללא ריבית ! ומתייחסים עפ"י רוב, לסכום המוצר עצמו ואילו מחיר השילוח מצורף לתשלום הראשון.
את החיוב תוכל לראות בפירוט דפי האשראי שלך.

 

האם אקבל חשבונית עבורהקנייה?

 בוודאי. כל מוצר שרכשת באמצעות אתר המכירות Harmony Interior Design, מגיע היישר אליך עם חשבונית מס. במידה ולא קיבלת חשבונית עבור המוצר, ייתכן כי החשבונית נשלחת אליך בדואר. לבירור, ניתן לפנות אל מחלקת שירות הלקוחות שלנו עם מספר ההזמנה הרלוונטית 

בטל': 02-6245410.

 

מדוע יש צורך בשם משתמשוסיסמה?

שם המשתמש יחד עם הסיסמה משמשים כאמצעי הזיהוי שלכם, ומאפשרים לנו לעדכן אתכם באופן מיידי על כל שינוי בסטאטוס ההזמנה.
הסיסמה מבטיחה שכל הפרטים שתמסרו במהלך הקנייה ישמרו בסודיות.
בכניסה לכרטיס הלקוח, תוכלו בעזרת פרטי המשתמש הללו, לראות את כל ההיסטוריה של הקניות שביצעתם באתר.

כיצד אוכל להחליף את הסיסמהשלי?

במידה ואכן יש ברשותך את שם המשתמש והסיסמה, בהיכנסך לתהליך ההזמנה: אישור פרטי ההזמנה, בחלק התחתון של הטופס יש אפשרות לעדכון פרטים אישיים.


שכחתי את הסיסמה שלי, מהעושים?

על מנת לשחזר סיסמה, יש להיכנס באתר Harmony Interior Design אל "הרשמה לאתר" וללחוץ על תזכורת סיסמה, למלא את כתובת הדואר האלקטרוני, אשר נמסרה על ידך בטופס הרישום למועדון הלקוחות Harmony Interior Design.
סיסמתך תישלח אליך לכתובת דואר אלקטרוני זו בתוך דקות ספורות.
בהיעדר פרטים חיוניים אלה, לא ניתן יהיה לצערנו לשחזר את פרטי המשתמש בין אם באמצעות פניה בדואר האלקטרוני ו/או פניה טלפונית.
Harmony Interior Design שמה לעצמה כיעד ראשון, לשמור את נתוני הלקוחות באופן הדיסקרטי והמאובטח ביותר ומשתמשת באמצעי האבטחה המתקדמים ביותר לשם כך.

 

כיצד פועל מנגנון החיפושבאתר?

בחלקו העליון של האתר, תמצא חלון חיפוש בו תוכל לציין כל מילת חיפוש לפי: שם מוצר, מותג, מס' פריט, שם יצרן, וכו'.

האם ניתן לשלםבתשלומים?

בעת ביצוע התשלום באתר תוכלו לבקש לחלק את סכום הקניה למספר תשלומים נוחים:
בקניה של 200 ש"ח ומעלה עד 2 תשלומים.
בקניה של 300 ש"ח ומעלה עד 3 תשלומים.
בקניה של 400 ש"ח ומעלה עד 4 תשלומים.
אנא הקלידו את מספר התשלומים הרצוי בדף פרטי כרטיס האשראי.


מהי מדיניות המשלוחים באתר המכירות Harmony Interior Design?

באתר קיימות ארבע אפשרויות בחירה למשלוח הזמנתך :
1. דואר רגיל (באמצעות דואר חבילות או דבר דואר רשום)
2. איסוף עצמי ע"י הלקוח מהחנות.
 סמן את האפשרות איסוף עצמי מהחנות בירושלים בסל הקניות. אנו נתקשר אליך בדואר אלקטרוני או בטלפון ברגע שהחבילה  תהיה מוכנה.
3. שירות שליחים עד בית הלקוח.
4. דואר חו"ל.

 

האם יש מקום שבו ניתן לראות אתהמוצרים?

ניתן להתרשם מהמוצרים בחנות שלנו. כמו כן, בחנות יש מבחר גדול נוסף של פריטים שלא נמצאים באתר הניתנים לרכישה במקום וכמו כן, מבחר גדול של קטלוגים של פריטים הניתנים לרכישה ע"פ הזמנה.

 

האם ניתן להזמין באתר ללא השארת פרטיאשראי?

כן. ניתן לבצע הזמנה דרך האתר ובמעמד קופה לבחור "מסירת פרטי אשראי בטלפון"
נציגנו יצרו עמכם קשר לקבלת פרטי האשראי.

 

מה זמן האספקה של המוצרים?

ליד כל מוצר מצוין זמן האספקה לפי הוצאה למשלוח וזמן ההגעה ללקוח. זמן האספקה מייצג את הזמן המקסימלי שבו המוצר יגיע אליכם.
זמן הגעת המוצר אליכם תלוי באפשרות המשלוח בה בחרתם. (דואר רשום, שליח, איסוף עצמי וכיוצ"ב)

 

האם ניתן לאסוף את הזמנתי מהחנות ובאילו ימיםושעות?

ניתן לבצע הזמנה ל"איסוף עצמי" ולהגיע לאסוף מהחנות את הפריטים בכל שעות העבודה של החנות, אולם יש לוודא תחילה שהמוצר אכן נמצא בחנות.


האם ניתן לשלוח את המוצרים לכתובת שונהמכתובתי?

בהחלט. במעמד הקופה תוכלו לבחור כתובת אחרת משלכם למשלוח המוצרים / מתנות, וניתן להוסיף מספר מילים לברכה למקבל המתנה.

 

האם ניתן לארוז את המוצריםלמתנה?

ניתן לבקש לארוז למתנה את המוצרים באתר ללא עלות נוספת.
ליד כל מוצר וכן בסל הקניות תוכל לסמן את משבצת "אריזת מתנה" ואנו נארוז אותו באריזה של החנות. מוצרים העטופים למתנה ונשלחים בדואר נעטפים באריזה נוספת למען שמירה שלמות האריזה.


הזמנתי מספר מוצריםבאריזת מתנה, כיצד אדע מה יש בכל אריזה?

כאשר המשלוח מתבצע לכתובתך (המזמין) ויש מספר מוצרים במשלוח באריזת מתנה, אנו מדביקים על כל אריזת מתנה פתק ניתן להסרה עם שם המוצר והדגם, כך שבעת קבלת ההזמנה תוכלו לדעת מה מסתתר מאחורי כל אריזה.
אם ביקשתם לשלוח את ההזמנה לכתובת אחרת משלכם, לדוגמא ישירות למקבל המתנה, אנו כמובן לא מציינים מה יש בתוך האריזה.

נתקלתם בשאלה / בבעיה שלא מצויינת ברשימה זו?

הצוות המקצועי שלנו ישמח לעזור לכם בכל בקשה או בעיה שבה נתקלתם באתר.

טלפון: 02-624-8915 | 02-624-5410 | 02-624-5210

מייל: sales@harmony.co.il